اطلاعیه بزرگترین وب طرفداران کارتون آواتار
اطلاعیه بزرگترین وب طرفداران کارتون آواتار
نوشته شده توسط امیر در ساعت 15:25

  

AvatarCartoonOfficialSite

سلام، من امیر هستم مدیریت وب ، از این که به اینجا تشریف اوردید ممنونم ، من به کارتون های آواتار علاقه بسیاری دارم به همین دلیل این وب رو ساختم تا طرفداران های این انیمیشن رو یک جا جمع کنم و بتونم که در رابطه با این انیمیشن مطالبی بگذارم

من این وب رو ساختم تا هوادار این کارتون باشم و نزارم فراموش بشه

من به همراه دوستان در این وب مطلب میزاریم و این وب هیچ خط قرمزی و قانونی نداره وشما میتونید عضو شوید و مطالبی که دوست دارید بقیه هم ببینند برای ما بفرستید

در آخر از شما میخوام تا با نظر های قشنگتون من و نویسندگان وب رو یاری کنید

باتشکر

نویسندگان وب : امیر  ، محمد مهدی

 

بـــــنر مـــــــــــا:

 



نظرات شما عزیزان:

بابک
ساعت18:24---23 فروردين 1392
سلام امیر جونم منم بابک


خوبی میگم یک وب زدم بیا


البته دیگه تو با من دوست نیستی


ولی من باهات دوستم


http://acartoon-b.loxblog.com/
پاسخ:سلام بابک ، بهت سر زدم ، وبت خوبه و داری پیشرفت میکنی ، موفق باشی


انگ
ساعت14:13---23 فروردين 1392
سلام اگه میشه قسمت های اواتار رو مثل قبل برای مشاهده ی انلاین بگذارید.
پاسخ:متاسفانه نمیتونم برای مشاهده آنلاین بزارم چون سایتی که ازش میگرفتم خراب شده ، اما به زودی فصل سوم کارتون آواتار رو واسه دانلود میزارم، من خودم حجمش رو کم کردم تا بتونید دانلود کنید و رو سرور هاست خودم آپلودش کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار وب ، ،