مسابقه ی جدید
مسابقه ی جدید
نوشته شده توسط محمد مهدی در ساعت 19:32

http://upload7.ir/images/11431881922170012537.jpg

جواب مسابقه :

برندگان مسابقه : رضا ، نرگس 

توجه : درصورتی که برندگان مسابقه جایزه را میخواهند در این مطلب اعلام کنند تا برایشان درست کنم



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت15:02---24 فروردين 1392
من که می خوام!خوشگل باشه لطفا!دستت درد نکنه!پاسخ:اومدم تو وبت گفتم ، ایمیل بزن تا برات درست کنم

نرگس
ساعت13:14---22 فروردين 1392
معلومه که گیاتسو هست (کنارش سمت راست روکوئه)موقعی که با آواتار روکو تو سرزمین باد ها بودند و روکو داشت باد افزاری یاد می گرفت البته همه اینا رو آواتار روکو تو دنیای ارواح داشت به آنگ نشون می داد.دفعه بعد که خواستی سوال سخت بگی بیشتر سعی کن آقا امیر!!!!من هم هروقت بخوام می تونم سوال سخت تو وبم بگم!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مسابقه آواتاری، بازی آواتاری، ،
:: برچسب‌ها: مسابقه , مسابقه ی جدید,